* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zawód+pasja: wywiad z instruktorem narciarstwa2009-01-28 13:35:21Wywiad z Instruktorem narciarstwa, podróżnikiem, sportowcem i wspaniałym pedagogiem - z Panem Kamilem Smoter |
![]() |
Najserdeczniejsze życzenia2008-12-18 11:56:52Cudownych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnego ciepła i wielkiej radości, pod żywą choinką dużo prezentów, a w gorących sercach wiele sentymentów. |
|
Szkoły stawiają na e-learning2008-10-27 10:40:54E-learning w Poznaniu w liceum pojawił się z początkiem tego roku. Licealiści po zalogowaniu mogą korzystać z materiałów, a także rozwiązywać testy. |
![]() |
Co słychać w branży gastronomicznej?2008-03-17 14:07:43
|
|
Kurs barmański2009-06-29 13:35:30Większość ludzi lubi pić drinki, to rzecz oczywista. A najlepiej smakują te, przyrządzone przez zawodowych barmanów, którzy pracują w klubach. Im lepszy klub tym lepszy barman. Im lepszy barman tym lepszy drink i niekiedy całkiem fajne show. Jak sprawić, żeby napoje alkoholowe, które sami robimy można było nazwać profesjonalnym drinkiem? Najlepsza metoda to samemu stać się zawodowym barmanem i skorzystać z kursu barmańskiego w jednej z wielu szkół, które mieszczą się w całej Polsce. |
Szkolenia kadry CAŁA POLSKA, Świętokrzyskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.